Elin Bergsten klar för nästa säsong
Säsongen 25/26 börjar närma sig så nu är det dags att presentera nästa säsongs trupp! Först ut är en av målvakterna, ni känner henne som Elin Bergsten! Hur känns det att ha skrivit på kontrakt? - Jättebra och roligt! Trivs otroligt bra i klubben och i laget, så känns dunder! Beskriv dig själv som handbollsspelare med fyra ord. - Lugn, stabil, träffsäker och cool Vem är din största förebild inom handbollen? - Hmmm, måste nog säga Katrine Lunde! Vilken målvakt!! (Och Elsa Wiklund och Jenny Boquist, hallå!! Vilka målvakter!!) Vilka råd skulle du vilja ge till en liten handbollsspelare som nu kollar på era matcher och drömmer om att en dag få spela i seniorlaget? - Ge aldrig upp. Även fast de kommer motgångar och de känns tungt. Fortsätt, din tid kommer. Min pappa sa alltid en sak till mig när jag var liten/ung, han sa: ”antingen kastar du in handduken och ger upp på allt eller så använder du den och torkar svett och fortsätter kämpa”. Så det skulle jag säga är allra viktigast. #enkopingshfdam #vibärröttmedstolthet
Dam
12 jul 2025
0kommentarer
Betalning för föreningsläger samt träningsstart.
Hej, För er som anmält er till föreningslägret är det snart dags att betala avgiften. Det ska swishas till lagkontot 1234923090 senast den 27/7. 950:-/spelare. Märk betalningen med föreningsläger samt spelarens namn. Mer info om lägret kommer lite längre fram. Träningarna startar igen måndagen den 11/8.
P19
6 jul 2025
0kommentarer
Ändring i matchschemat
Hej! Det har blivit ändring i matchschemat och det är främst ändring på planerna på tisdag. Håll utkik på Partille Cup eller ladda ner appen så att ni inte missar något då det fortsatt kan bli ändringar. Matchen på torsdag livesänds inte. 1272 lag och 35 länder, en upplevelse för livet och det ska bli så kul! Ha det gott!
P19
29 jun 2025
0kommentarer
Information Partille
Halloj! Vi har skickat ut en PDF på mejl med informatin om Partille. Gör en tumme upp så vi vet att informationen har nått fram. Ha det gott!
P19
23 jun 2025
17kommentarer
Skjuts till Partille P09
Halloj! Hur många har möjlighet eller ha tänkt att ta med sina barn i bil på måndag den 30 juni? Svara i kommentarena så snart som möjligt så att vi kan planera transport. Ha det gott!
P19
18 jun 2025
13kommentarer
Visa fler nyheter