Fantastisk insats på gokartbanan
Stort stort tack till ALLA grabbar och föräldrar som har jobbat på gokartbanan fredag-söndag!! En imponerande insats och ni har fått så mycket beröm från funktionärer och tävlande. Ni har slitit på i värmen både på banan, kiosken och med övriga uppgifter. Ni ska vara stolta över er insats, det är jag och framförallt morfar. Ni är så grymma allihopa!!
P19
15 jun 2025
0kommentarer
Gokartbanan 13-15 juni P09
Hej! Vi kommer att stå i kiosken under tävlingarna som pågår fre-sön, och sälja korv, hamburgare, dricka och glass och kommer även att steka hamburgare och sköta korvmaskinen som främsta uppgift. Men även ta hand om skräp och kolla av toaletterna. Det är över 160st anmälda förare så det kommer att bli mycket folk. Samåk i möjligaste mån. Obs! Andra arbetsuppgifter kan förekomma och meddelas i så fall på plats, vid behov Här kommer schemat: Fredag 13/6 kl. 09:30-14 Hampus Jaxon Rojeher Marley kl. 13:40-17 Rian Mille Oliver Melvin Lördag 14/6 kl. 08:30-13 Marley Mille Oliver Rian kl. 12:40-17 Simon Rojeher Melvin Hampus Love Söndag 15/6 kl. 08:30-13 Dexter Hampus Melvin Love kl. 12:40-17 Marley Rian Oliver Mille Vid frågor/funderingar så hör ni av er till mig! Ses!
P19
12 jun 2025
5kommentarer
Allergier?
Hej, Jag har tyvärr missat att fråga om ev allergier inför föreningslägret. Om ni har någon matallergi så vänligen meddela mig det så fort ni kan. Ni kan sms mig på 0735259862.
P19
1 jun 2025
2kommentarer
Påminnelse om att meddela storlek på t-shirt med anmälan
Hej! Vad roligt att så många vill följa med på föreningslägret! En påminnelse om att skicka storlek på föreningst-shirt vid anmälan till föreningslägret. Skicka gärna ett sms till Johanna på 070-7249366 med storlek på spelarens t-shirt. Unisexstorlekar 130/140, 150/160, XS, S, M, L, XL osv. Imorgon (lördag) är sista anmälningsdag för föreningslägret 15-17 augusti via kallelsen som har skickats ut till spelare och föräldrar. Med vänliga hälsningar Tränarna
F-2015
30 maj 2025
0kommentarer
Kallelser
Hej, Påminner om att svara på kallelsen till föreningslägret 15-17/8 som skulle varit besvarad senast igår. Några har inte fyllt i tröjstorlek så vänligen gör det snarast. På föräldramötet så pratade vi om att svara på kallelser i tid och att ange varför man inte kommer. Tränarna upplever att det slarvas med detta. Har man ingen annan idrott så förväntas man komma på träningarna. Är man på en annan träning så skriver man det. T.ex fotbollsträning. Står det "inget svar" på frånvaro så kommer det att räknas om ogiltig frånvaro i statistiken framöver.
P19
30 maj 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter