Informationsmöte
Denna veckan som följer: Måndag träning 18:00 - 19:30 Gym bokat 19:30 - 20:30 för dom som vill gymma Torsdag Informationsmöte från styrelse och ledare 18:00 - 19:00 i hallen. Träning 19:00 - 20:30 Otroligt viktigt att vara där, så vi nu får koll på vilka, och hur många som skall spela.... Så missa INTE mötet
Herr U
12 maj 2025
0kommentarer
Föreningsläger mm.
Hej! Föreningsläger:👌 Vi har bestämt inom ledargruppen att lagkassan kommer subventionera lägeravgiften för varje spelare med 500:- och 350:- för ledare. Dvs spelare betalar 450:-, ledare 0:-. Föräldrar som sover och äter med oss, betalar för sig. Sista anmälan 31/5, Önskar verkligen att så många som möjligt av våra barn kan följa med på detta! Sista betalningsdag 28/7 via lagets Swish 123 103 21 50. Har ni redan pytsat in fullt pris, så säger ni till, så får ni det återbetalt! Beachhandboll:? Jag lagt till 2 tillfällen i vår kalender 29/5 samt 22/6 där vi kör beachhandboll, för de som ännu inte testat kör vi en introduktion. Vi hoppas att många vill och har möjlighet då! Platsen är intill skateparken bakom pepparotsbadet. Aktivitet för de som inte har idrott under sommaren:💪 Kasper i P2014 har för avsikt att hålla fysisk aktivitet för barn mellan 2015-2012 1-2ggr/ under sommarhalvåret för de som inte har annan aktivitet som tex fotboll lr rugby... Aktiviteten kommer vara väldigt varierande, i huvudsak utomhus med allt från handboll på konstgräs/sand, fotboll, löpning, hinderbana mm. Mer info kommer! Meddela gärna någon av oss ledare om ni har ett barn som skulle vara intresserad av att delta. /Ledarna❤️
P-2015
11 maj 2025
3kommentarer
Föreningsläger Lindesberg
Årets föreningsläger i Lindesberg är 15-17 augusti, vi sover i klassrum där. Ska ditt barn sova kvar, ska även en förälder göra det. Det går även bra såklart att endast delta under dagarna och sova hemma eller på annat boende om så önskas. Kostnad: 950 kr/spelare, 350kr/ledare, 650kr/förälder Om någon endast vill delta mellan lördag och söndag finns möjlighet till det. Då är priset 500kr/spelare, 350kr/ledare, 400kr/förälder. Kostnaden blir densamma även om man inte sover kvar på skolan. I avgiften ingår: Buss tur och retur (ej förälder) Dock tog vi egna bilar förra året, och de flesta lär göra det även i år. Men vill man att sitt barn ska åka buss finns möjligheten. Ingen reseersättning ges för att ta egen bil. 6 måltider (middag fredag till och med lunch söndag) Boende på skola Halltider Kvällsfika Läger t-shirt (till spelarna) Mer exakt avresetid och schema för helgen kommer när det närmar sig. Men räkna med avfärd fredag em. Lämna en kommentar om ni vill delta senast 30/5. Skriv även om ni deltar hela helgen eller del av helgen. Samt ev. matallergi och vilken tröjstorlek som önskas. Storlekar som finns är 130/140, 150/160 sen blir det XS, S osv. Avgiften ska betalas till vårt swishnummer 123-344 83 54 senast den 25/7. Vid avbokning fram till en vecka innan lägerstart återbetalas avgiften. Vid avhopp sista veckan debiteras halva avgiften, gäller även vid sjukdom. Hoppas många vill delta då förra året var en succé! Både för spelare och föräldrar. I år ska vi även försöka se till att ordna lite aktivteter för föräldrarna då barnen har sina aktiviteter. Är man sugen på styra något så är det bara att hojta till!
P-2016
9 maj 2025
28kommentarer
Uppstart säsong 25/26
Idag är första gemensamma träningen för denna säsongen. Jag kommer inte kalla till träning, utan alla som skall spela denna säsongen skall vara där. Om man uteblir är det ni som hör av er till mig istället. I grunden räknar jag med att alla är där varje gång. Missa nu inte detta så vi kan gå igenom träningsupplägg för försäsong och kommande säsong. Var på plats i tid, C - hallen 18:00 - 19:30, Gym 19:30 -20:30 Varmt välkomna allihopa
Herr U
5 maj 2025
0kommentarer
Välkomna till nya P16
Välkomna till sidan för nya P16:) Vi skulle vilja att alla börjar med att kolla så att alla kontaktuppgifter stämmer. Lägg in mobilnr och mailadress till spelarna. Om ni vill ha hjälp att lägga in detta så kan ni skicka mail till mig ( madde.norell@gmail.com ) med uppgifterna så fixar jag det. Träningstiderna till v.25 finns nu i kalendern och jag har skickat ut kallelser till första veckan. Hör gärna av er vid frågor och funderingar eller om ni ser att något blivit fel:) Vänligen/ Madde Norell
P19
2 maj 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter