• Säsongsavslutning

    Hejhej! I morgon 15/4 är det tisdagsgruppens sista pass. Vi kommer nog runda av ca 10 minuter tidigare än vanligt. Direkt efter vår träning kommer det spelas match i hallen. Vårt fantastiska Para-gäng ska möta herr/damlaget. Stanna gärna kvar och kika lite på matchen. Det brukar komma mycket folk och vara en underbar stämning. Skulle något barn vilja vara med och spela lite kan vi säkert ordna ett byte eller två. Annars önskar vi en härlig vår och sommar! Ni som bildar lag. Stort lycka till! Ni med barn födda 2019. Varmt välkomna tillbaka till hösten. Handbollsskolan tisdag 14 apr 2025 0kommentarer
  • Information om nästa säsong

    Vi vill till en början tacka för denna säsong. Det har varit väldigt roligt att få träna och följa alla spelares utveckling under säsongen. Vi hoppas att alla fortsätter i höst då vi ser fram emot en handbollssäsong med ännu fler sammandrag och kanske någon cup. Nu kanske ni tror att det är helt paus med handboll, men så är det inte. I maj är det sammandrag i Lindesberg. Anmälan och information till föreningslägret den 16-17/8 kommer inom snar framtid. Vi har redan börjat få inbjudningar till cuper i september där anmälan ska ske innan juni. Håll ögonen öppna här på laget och svara så snabbt ni kan på kallelser som kommer så slipper vi påminna i sms-gruppen. Vi behöver snabba svar för att veta hur många lag vi anmäler till de olika aktiviteterna. Vi ses på beachhandbollsplanen i sommar! Glad påsk från oss ledare. P-2017 14 apr 2025 2kommentarer
  • Gameday 15/4

    Det här kan ju vara vårens bästa match att se på plats! Herr, dam och para spelar match mot varandra. Imorgon, tisdag 15/4 kl 18.00 i Idrottshuset är det avkast! Fri entré så kom med stora trumman, kompisen, mamma, syster, kusinen och grannen för rolig handbollsfest ? Kom ner och stötta det bästa vi har - gemenskap! ❤️ #vibärröttmedstotlhet Herr 14 apr 2025 1kommentar
  • TACK

    för den här säsongen! Hoppas alla barn haft det lika roligt som vi ledare. Stort lycka till alla barn födda 2018 som går vidare och startar lag. Vi tar nu en paus och i höst är barn födda 2019 & 2020 välkomna igen! Vi hoppas såklart alla vill fortsätta! Vet man med sig att man kommer göra det lämna gärna en kommentar så behöver jag inte ta bort ert barn från lagsidan. Trevlig sommar så ses vi i höst! Mvh Ledarna Handbollsskolan lördag 12 apr 2025 12kommentarer
  • Enköping värvar målvakt!

    Vi välkomnar vårt nyförvärv till herr, målvakten Melvin Gustafson. Melvin som vi den gågna säsongen sett i HK Eskils mål. 1 Hur känns det här? Känns extremt bra att skriva på kontraktet, fått en väldigt bra känsla av både laget och hela föreningen. 2 Vad är din långsiktiga plan med handbollen? Min långsiktiga plan med handbollen är att bli så bra som möjligt och att lära mig mycket på vägen. 3 När du inte spelar handboll vad gör du då? När jag inte spelar handboll så spenderar jag gärna tid med vänner och familj. 4 Vad känner du till om Enköping? Min uppfattning av Enköping som stad är ganska vag men jag vet att det råder handbollsfeber i staden vilket är extremt roligt. 5 Beskriv dig själv som handbollsspelare med fyra ord. Vinnarskalle, positionsstark, lugn och driven. Anton om Melvin: ”Melvin är en ung och spännande målvakt.( 19 år) Han är placeringssäker och lugn i målet. Han var otroligt bra i båda matcherna mot oss i år och jag ser fram emot att han nu ska representera Enköping.” Än en gång, stort välkommen Melvin! Herr 9 apr 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter