• Ludwig Åse skriver kontrakt!

    Grattis till påskrivet kontrakt för fortsatt spel i Enköping och in i Allsvenskan Ludwig Åse. 1. Hur känns det att ha skrivit kontrakt? Hej! Och tack så mycket! Det känns super bra, trivs bra i laget och är riktigt taggad på nästa säsong. 2. Vad är din långsiktiga plan med handbollen? Som många har sagt tidigare är även mitt mål med handbollen att fortsätta utvecklas och bli så bra som möjligt. 3. Beskriv dig själv som handbollsspelare med fyra ord. Då skulle jag nog säga orädd, energisk, känslosam och en vinnarskalle. 4. Vilken handbollsspelande person är din förebild just nu? Från barnsben har det alltid varit Kim Andersson och det består. Lycka till Ludwig! Herr 9 apr 2025 0kommentarer
  • Torsdag sista gemensamma ordinarie träning inomhus.

    Hej Ja då är det snart dags, att avrunda säsongen med våra ordinarie träningar tillsammans med ett fantastiskt gäng i vårt P10/11 lag. På torsdag avrundar vi, och den träningen har spelarna "ful tröja" på sej😊 Dom fick info om det på gårdagens träning. Lite fika slår vi till på också. Vi kommer att träna några tillfällen tillsammans i maj/juni inför Partille, och då på Fanna IP för att träna på konstgräs. Kallelse kommer kring det. Vi tar någon avslutning framöver och vi återkommer även kring det 😊 Ha det gott //Jeanette P16 8 apr 2025 0kommentarer
  • Final 4

    Den 21/4 (annandag påsk) spelar vi final 4 i Volvo arena i Eskilstuna. Vi är lottadad att spela semi mot Lindesberg klockan 15:20. Brons och final matchen spelas 19:00. Tiderna kan ev. justeras något, återkommer om det blir så. P16 8 apr 2025 0kommentarer
  • Partille 09:or

    Hej, Redan i helgen måste vi betala för PartilleCup. Detta blev snabbare än vi trodde så vi har inte hunnit samla in hela summan. Senast fredag kväll behöver vi därmed få in 1500:-/spelare som ska följa med. Swisha till lagkontot 1234923090. Vi kommer under våren att jobba/sälja för att få in mer pengar som då förhoppningsvis täcker resa samt Liseberg etc. Gör en tumme upp för okej. P19 7 apr 2025 12kommentarer
  • Träning 10/4

    På torsdag är det tyvärr säsongens sista träning & då måste vi såklart ha lite extra roligt! Vi vill att alla spelare kommer utklädda i temat påsk, det vore roligt att se många påskkärringar! Det blir sen en 5-kamp där de i olika lag gör upp om segern. Pris utlovas till vinnarna! Sen avslutar vi med lite fika tillsammans med föräldrarna. :) P-2016 6 apr 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter