• Föräldramöte

    Hej! Efter den här säsongen är det dags för barnen födda 2018 att starta upp lag. Med anledning av detta har barn- och ungdomsansvarig Linda Diktonius kallat till föräldramöte tisdag 1 april kl. 17:00 i stora konferensrummet inne i Idrottshuset. Alltså endast föräldrar till barn födda 2018 ska delta på mötet. För övriga fortsätter handbollskolan. Handbollsskolan lördag 25 mar 2025 0kommentarer
  • Partille

    Hej Från ena matchen till den andra, från en cup till en annan, Partille. 😊 Den 14:e april skall allt betalas till Partille och det är snart. Vi kommer inte få ihop så mycket mer till lagkassan innan dess men vi kan fortsätta jobba för att få ihop till kostnader under cupen mm. Alla kommer därför att behöva betala in 2.100kr som det ser ut nu. Jag stämmer av kontot om en vecka så har vi pant och annat som kan bidra för att dra ner denna peng innan dess så är det bra för alla. (toapapper förtjänsten kanske kan reducera beloppet något) men som det ser ut idag så kommer alla behöva betala in 2100kr/person. Hälsningar Jeanette P16 25 mar 2025 3kommentarer
  • Vill någon/några hoppa in och ta träningen ikväll?

    Hej! Vi har tyvärr fått manbortfall på tränare till kvällens träning (bortrest, jobbet kallar och ligger i feber). Vi ser möjligheteten om någon/några vill hoppa in innan vi beslutar att ställa in träningen. Finns det någon/några föräldrar som vill hoppa in och hålla träningen? Valfritt upplägg! Bara kul för tjejerna! Andra EHF-tränare och vaktmästaren kan hjälpa att ta fram bollar, västar osv. Omklädningsrumsnyckel kvitteras ut i receptionen. Kommentera nedan om ni vill hoppa in så ser vi om vi får till en träning! :) Med vänliga hälsningar Tränarna F-2015 25 mar 2025 7kommentarer
  • USM P10 kommande helg!

    Godmorgon Då är det snart dags för sista steget i USM och i Härnösand. Vi kommer allihop att bo på Nattvikens vandrarhem som ligger mitt i stan och med goda referenser. Frukost inkluderat och man bor i dubbelrum. Det finns bra med sällskapsrum på kvällen så gemensamt häng för spel eller film är möjligt. Se mer på: Nattvikens vandrarhem 380kr/person behöver ni swisha så snart som möjligt. Några åker upp på fredagen redan vet jag, men jag möter upp alla vid vandrarhemmet kl 15.00, sen är nästa samling för match kl 16.00. Glöm inte matchshorts, handbollsskorna, handduk, necessär, matchstrumpor och ombyten. Hörlurar och laddare kan vara bra. Ha det gott Jeanette P16 25 mar 2025 4kommentarer
  • Seriefinal P2012

    Hemligt för alla spelare!!! Lördag den 29/3 möter Lag röd - Lag svart i en seriefinal P12 HF Västra Mitt i A-hallen kl 10.50. Vi i ledar och -föräldrargruppen för P2012 har planerat att anordna ett liknande upplägg som när herrarna spelade sin seriefinal mot Rimbo under februari. Det kommer bl.a att innebära fullt ljud, ljus, musik, speaker, proffssekretariat, lineup och självklart kiosk under matchen! Vår förhoppning är att kunna fylla läktarna med släkt och vänner men att vi även bjuder in andra lag från föreningen att stötta våra grabbar och ge dem en match att minnas! Entre`n är frivillig, men går direkt till lagkassan för P2012. Jag hoppas att så många av våra barn med föräldrar/förälder i P2015 har lust och möjlighet att delta denna förmiddag. Jag förtydligar! Håll detta hemligt för alla spelare i P2012, men gärna även för våra grabbar i P2015 så de inte råkar försäga sig... Matchstart 10.50. Kom i tid för att få en bra plats att se deras lineup! P-2015 22 mar 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter