• Hämtning av toa/hushållsbalar

    Hej. Äntligen är det dags att hämta våra beställda balar. Hämtningen måste ske på onsdag den 19 mars mellan klockan 18.00-18.20 på Magasinsgatan 16. Det är viktigt att alla håller sig till vår utlämningstid och om ni inte har möjlighet att hämta så behöver ni be någon annan i laget om hjälp! Betalningen för balarna behöver betalas in på lagkontot senast fredagen den 28 mars. P19 16 mar 2025 17kommentarer
  • Hämtning av papper

    Hej, På onsdag 19/3 är det äntligen leverans av toa- och hushållspapper. Hämtning sker på Magasingatan 16 och vi har fått hämtningstid kl.19.40-20. Viktigt ni hämtar er beställning då. Ni tar sedan betalt av era köpare och swishar in en klumpsumma till lagkontot 1230598441 senast den 27/3. Märk betalningen med barnets namn. P-2014 16 mar 2025 3kommentarer
  • Hämtning av papper

    Hej Hämtning av papper kommer ske på onsdag, den 19 mars, P2013 har slott-tid 20.00-20.20. Jag kommer att vara där och pricka av vartefter. Platsen för uthämtning är Magasinsgatan 16. Det är väldigt viktigt att alla lag håller sin tid, eftersom det är väldigt många balar som ska delas ut. Kan någon förälder inte hämta sitt barns balar under den utsatta tiden behöver ni ordna så att någon annan hämtar. Vet ej än om man kan hämta till syskon samtidigt, återkommer när jag har fått svar. Fredagen den 28 mars är sista dag då vi vill ha inbetalning till lagets Swish-konto 123 574 29 45. Ha en fin söndag! P-2013 16 mar 2025 2kommentarer
  • Hämtning papper!!

    Hej Hämtning av papper kommer ske på onsdag, den 19 mars, P10/11 har slott-tid: 18.40-19.00. Jeanette kommer att vara där och pricka av vartefter. Det är väldigt viktigt att alla lag håller sin tid, eftersom det är väldigt många balar som ska delas ut. Kan någon förälder inte hämta sitt barns balar under den utsatta tiden behöver ni ordna så att någon annan hämtar. Platsen för uthämtning är Magasinsgatan 16. Fredagen den 28 mars är sista dag då vi vill ha inbetalning till lagets Swish-konto. Ha en fin söndag! P16 16 mar 2025 5kommentarer
  • Upphämtning toalett- och hushållspapper och betalning

    Vi har fått dag och tid för upphämtning av toalett- och hushållspappret! På onsdag 19 mars på Magasinsgatan 16 (nära hamnen). Laget har fått tilldelat att komma hämta mellan 18:20-18:40 (Viktigt att vi håller just våran tid då alla lag kommer och hämtar under kvällen) Om ni inte kan hämta själva, ta gärna hjälp av någon eller någon i laget. Vi tränare får tyvärr inte plats med alla balar i våra bilar. Tränare finns på plats och prickar av er när ni hämtar er beställning. Sista betalningsdag för sin beställning är torsdagen den 27 mars till lagets swishnummer 1231632215. Märk betalningen med handbollsspelarens namn. Med vänliga hälsningar Tränarna F-2015 16 mar 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter