• Domarutbildning

    Hej, Killarna har fått en kallelse till domarutbildning den 2/12 men länken verkar inte gå att kopiera så lägger in den här. Länk till anmälan HÄR Föreningen är i stort behov av domare och behöver verkligen er hjälp. P19 21 nov 2025 0kommentarer
  • Matchkallelser!

    Hej allihopa! Vi skulle uppskatta om ni kan svara på matchkallelserna så snart ni har möjlighet. Det hjälper oss mycket i planeringen – särskilt när vi har matcher på olika orter och behöver se till att alla lag får tillräckligt med spelare. Tack för hjälpen! F-2015 21 nov 2025 0kommentarer
  • Maskot åt Damerna Lördag 22 November

    Hej, På lördag är det hemmamatch för Damerna och våra grabbar kommer vara maskotar - så roligt! Samlingen är 13:30 i B-hallen, där det kommer information om hur allt går till, och kort därefter är det dags. 14:00 är det match-start, och med det så är uppdraget som Maskot klart. 13.30-14:00 är det med andra ord i tidsomfång som gäller. Killarna behöver ha på sig en röd tröja, och om de inte har en röd tröja så önskar vi att ni hör av er så vi kan lösa en lånetröja. Olof, Assisterande tränare, kommer vara på plats och ta närvaro samt hjälpa till. Det kommer eventuellt komma spelare från andra lag, såsom Pojkar 2017 och stötta upp så vi blir fler maskotar. Ni som föräldrar/vårdnadshavare är ansvariga för att hämta era barn nere i det bortre hörnet på läktaren klockan 14. OBS!! Om ni föräldrar/vårdnadshavare önskar se på matchen efteråt så behöver ni snarast boka/köpa en biljett då hälften redan gått. Hör av er om det finns frågor gällande detta. Vänligen, Ledarna EHF P-2018 P-2018 20 nov 2025 0kommentarer
  • Matchkläder

    Hejsan 👋 Efter mycket om och men så har vi nu ett matchställ till tjejerna 23 st tröjor till utespelarna och 2 st målvaktströjor 💪 Vi har också fått våran egen bollkasse/säck så vi kan ha mer koll på bollarna vid cuper och träningar. Nu laddarna vi inför helgens matcher 😋 F-2016 20 nov 2025 2kommentarer
  • Sammandrag

    Två kallelser för sammandrag i januari finns nu att svara på. Sista dag att svara är 30/11. Då det är sista dag i december att anmäla lag och för att vi ska få plats för alla som vill med behöver vi vara snabba med att anmäla. Alla behöver gå in och svara antingen "kommer" eller "kommer inte" så vi vet att alla sett kallelsen och för att vi ska kunna räkna ut hur många lag vi ska åka med. Vi inväntar även information från de som har sammandrag v. 49 så vi kan anmäla dit. Kallelse till decembers sammandrag kommer så fort info finns. P-2017 19 nov 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter