Skånela 15/11
På lördag åker vi till Vikingahallen i Märsta med 3 lag. EHF 1 Coach Gurra Samling: 12:15 Benji Elias Zandor Gurra Frans Sam Theo Adrian Matcher: 13:00 Skånela 1 plan 1 14:00 Västerås 2 plan 2 15:00 Skånela 2 plan 1 EHF 2 Coach Alex Samling: 12:45 Arthur Aksel Silas Wille N Sami Aaron Luca Matcher: 13:30 Västerås 1 plan 1 14:30 Skånela 2 plan 2 15:30 Västerås 3 plan 1 EHF 3 Coach Bommen Samling: 11:45 Pontus Melle Tumelo Lukas D Wille V-A Oscar B Eric Mace Matcher: 12:30 Västerås 3 plan 2 13:30 Skånela 2 plan 2 14:30 Västerås 1 plan 2 Glöm inte att ta med era matchtröjor! Har man inte fått sin än tar vi med den.
P-2016
10 nov 2025
2kommentarer
Nu säljer vi chips!!
Nu har jag startat upp vår chipsförsäljning! Man säljer det man kan och det finns inget minimum. Klicka på denna länk så kommer ni till vår shop: https://login.lagshoppen.se/registrering/cmht3t94d0fxtgq4lj2ekq60m Här finns all info. Det går att skriva ut produktblad och beställningspapper där. Jag kommer även dela ut på morgondagens träning. Smidigst är att skriva ut QR koden som registrera sina säljare direkt i gruppen. Vi säljer fram till 7 december.
F-2015
10 nov 2025
10kommentarer
Match söndag 16/11
Hej! Matcherna på söndag är flyttade till Idrottshuset B-hallen! Samma tider som tidigare. Mvh Malin Malmberg lagledare
F-2015
10 nov 2025
1kommentar
EHF-Göksten 25-13
📝 Referat Referat: EHF-Göksten 25-13 Det blev en spännande toppmatch mellan EHF och Göksten. En bit in i matchen lyckades vi ta kommandot och dra ifrån tack vare en strålande laginsats. Laget visade starkt försvarsspel och effektivt anfallsspel, vilket till slut avgjorde matchen till deras fördel. Segern innebär att vi har spelat till oss ett bra läge i tabellen, det ser ut att bli en väldigt spännande säsong för EHF dam!
Dam
9 nov 2025
1kommentar
Matchreferat: Enköping-Lugi
Det här var vår åttonde raka förlust, och det känns tungt. Vi hade verkligen hoppats på att få en bra start och bygga vidare därifrån, men i stället gjorde vi tvärtom. Vi var inte på plats mentalt när matchen började, och Lugi tog direkt kontrollen. Med 13–22 i halvtid sprang de ifrån oss, och vi kom aldrig riktigt nära. Lugi var bra, det är bara att erkänna. De spelade med fart och tydlighet, och vi hängde inte med bakåt. Vi växte in i matchen efter ett tag, men vårt försvar fungerar inte just nu. Vi släpper in alldeles för många enkla mål, och våra målvakter får det väldigt tufft när vi låter Lugi skjuta fritt från sex–sju meter gång på gång. Det är inte rättvist mot dem heller. När man ser matchen känns det som om vi inte riktigt vågar gå in ordentligt i närkamperna. Vi måste börja våga ta i, våga smälla på och visa att det ska göra ont att möta oss. Det börjar där. Det fanns ändå några glädjeämnen. William Lundh blev matchens lirare efter att ha gjort 9 mål. Ludvig Ljungberg utsågs till matchens försvarare, och Albin Sälling gjorde 5 mål. Resten av laget delade på målen. Det är en tuff period mentalt, men vi fortsätter kämpa. Vi vet att vi kan bättre än så här, och vi ska hitta tillbaka tillsammans. Vi ger oss inte.
Herr
9 nov 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter