Funktionärsutbildning!
Hej Vi lider av funktionärsbrist på DamJ! Så nu efterlyser vi mammor, pappor, syskon eller kompisar som kan tänkas sig gå utbildning och hjälpa till i seretariatet! Vi har lagt in ett extra utbildningstillfälle onsdagen den 5/11 kl.18-21 i Idrottshuset, enbart för Er! Anmäl Er på en gång via länken nedan. https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/2103335
Dam
15 okt 2025
0kommentarer
Föräldramöte 16 okt i samband med Träning
Hej, Imorgon torsdag kommer vi ha ett föräldramöte i samband med Träningen kl 17-18. Vi samlas först vid läktaren och går sen gemensamt mot ett omklädningsrum, och så hinner vi tillbaka innan träningen är slut. Syftet med mötet är dels att prata om tiden som varit, tankar framåt och skapa en dialog oss emellan. Men också för att prata om de olika roller som vi behöver stöd med i laget framöver. Lägger till länken som skickades sist också här. Finns det något ni som förälder vill prata om men inte ta upp själv, skriv gärna till oss så ser vi till att ta dialogen. Ses i hallen! Vänligen, Ledarna
P-2018
15 okt 2025
0kommentarer
Höstlov v44 - Ingen handbollsskola
Ingen träning tisdag 28/10. Då kör vi höstlov även från handbollsskolan.
Handbollsskolan tisdag
15 okt 2025
0kommentarer
Kvarglömda skor
Asics vita ligger i vårt låsta skåp.
F-2015
14 okt 2025
1kommentar
Blandad info.
Träningstider vecka 44 är avvikande pga ventilationsarbete i IDH. Onsdag 29/10 träning 17:00-18:30 i C hallen. Lördag 1/11 träning 10:00-11:30 A hallen. Landskamp 1/11, matchen startar 17:30 i Eskilstuna. Jag har fått biljetterna men ingen faktura ännu. Återkommer med betalningsinformation. Fått en del frågor angående att äta tillsammans, vi är 60 stycken vilket kan bli svårt att lösa.. Från ledarsidan kommer vi inte styra upp något gemensamt, sen är det fritt för någon annan att göra de om så önskas. Vi måste dock ha en gemensam samlingsplats senast 17:00 för att gå in i samlad trupp då jag har alla QR koder. Mer exakta tider kommer. :)
P-2016
14 okt 2025
1kommentar
Visa fler nyheter