Nästa vecka (v42)
Nästa vecka kommer det vara lite avvikande aktiviteter och tider. Måndag: matchförberedande träning i egen hall inkl löpning. Obs ny tid: 19:00 Samling, 19:15 löpning 20:00-21:30 träning i B-hallen Tisdag: ingen träning Onsdag: bortamatch i Västerås. Samling 18:00 Idrottshuset Torsdag: samträning med damerna Obs ny tid: 18:15 samling, 18:30 löpning, 19:30-21:00 träning i A-hallen. 19:45 kommer EP och gör ett reportage om Dam och flickverksamheten. Vi vill därför att alla prioriterar och kommer denna träning!! Lördag: EHF-dagen Söndag: Hemmamatch mot Guif, samling Idrottshuset 12:00
F16
9 okt 2025
0kommentarer
Dags att ladda upp inför årets Newbody-försäljning!
Hej! Snart är det dags att fylla på garderoben med nya strumpor, kalsonger, underställ och träningskläder! Vecka 43 drar vi igång årets Newbody-försäljning, och målet är att matcha, eller kanske till och med slå, förra årets succé! Den här gången går hela vinsten direkt till lagkassan och våra fantastiska spelare – vilket känns extra roligt och motiverande! Jag delar ut katalogerna på onsdagsträningen vecka 43, och ni får alla instruktioner veckan innan.
P-2016
9 okt 2025
0kommentarer
Info samt packlista USM 18-19 oktober
Hej. Helgen den 18-19 oktober åker vi till Vadstena för steg 1 i USM Vi kommer att ha följande spelschema; Lördag kl. 16.30 EHF – Årsta Söndag kl. 09.00 Vadstena – EHF Kl. 13.00 Skuru - EHF Vi kommer att bo i en lokal som heter Fritidscenter i Vadstena vilken vi hyr genom Vadstena kommun. Fritidscenter ligger alldeles intill hallen där vi kommer att spela våra matcher. Hyran för boende är 4700:-, vilket vi kommer att slå ut på alla som följer med, och detta kommer sedan att swishas till Gunnar som står som fakturaansvarig för hyran. Totalsumma för boende samt frukosten (se nedan) blir cirka 340:- per person. Vi återkommer med betalningsinfo i ett separat utskick. Jonas, Gunnar och Gabriella kommer att följa med som ledare. Tid för samling meddelas lite längre fram under nästa vecka. På lördagen kommer tjejerna behöva ta med sig lunchmatsäck att äta på vägen ner. Lördagskvällen kommer vi att äta ute, liksom på söndag lunch, vilket innebär att tjejerna behöver ha med sig matpengar för de måltiderna. Frukost tänkte vi lösa på plats, och lägger till det som en liten summa till pengarna för hyran, vi tänker att vi köper bröd, pålägg och yoghurt och äter frukost tillsammans där vi bor. Packlista * Luftmadrass. Ta med en filt/lakan att ha under madrassen för att undvika gnissel * Lakan, täcke + kudde * Promenadvänliga skor till och från maten samt till arenan * Handduk * Hygienartiklar * Tränings- och matchkläder * Ombyten * Vattenflaska * Tofflor * Laddare och ev. hörlurar till mobilerna Vi ser fram emot en helg med mycket bra handboll, och hoppas många av er föräldrar vill och kan åka med och stötta tjejerna från läktaren! Hälsningar Ledarna
F-2011/12
8 okt 2025
0kommentarer
Fördelning av kiosktjänst 18/10
Hej, Tusen tack till alla som anmält sig för att hjälpa till med den obligatoriska kiosktjänsten den 18/10. Det kommer vara full rulle i Idrottshuset då det är EHF-dagen, kul! Jag har kollat med föreningen och vi ska stå där från kl 9:30 - 19:00. Det är en väldigt lång dag, jag vet, men vi får dela upp det så gott det går och köra 2 h-pass i kiosken. Jag har tagit hjälp av chatt-gpt och slumpat fördelningen under dagen. Vi själva har matcher samma dag samt en regelutbildning med Rikard Bäcklin kl 14:30. Vi har matcher kl 10:20, 11:30 och 12:45. SCHEMA 09:30 - 11:30 Alva + Moa 11:30 - 13:30 Jolene + Signe 13:30 - 15:30 Belma + Maja 15:30 - 17:30 Tilde N + Linnea 17:30 - 19:00 Tilde R + Indy Kiosken hämtas i bowlinghallen kl 9:30 och återlämnas så snart hallen är tömd efter herrmatchen som startar kl 17:00. Då föreningen just nu är i byte av kioskvagn så kommer instruktioner att komma för den nya kioskvagnen ungefär en vecka innan erat pass. Kiosken bemannas alltid med två personer och det är 18-års gräns. Man får inte ha med sig barn i kiosken, detta är föreningen väldigt nogranna med då det kommit in klagomål. Om ni behöver byta något pass så ta i första hand kontakt med varandra, återkoppla gärna i denna tråd om ni byter. Ni som står detta tillfälle behöver inte stå i mars. Hör av er om ni har några frågor! Vi ses den 18:de :) / Hanna Häggkvist
F-2015
7 okt 2025
3kommentarer
Matchflytt 12/10
Hej, Matchen i helgen mot Nyköping kommer att flyttas. Nytt datum är inte spikat än. Påminner också er föräldrar som gått sekretariatsutb att kontakta mig på messenger.
P19
7 okt 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter