• Regelutbildning 18/10

    Hej alla spelare och föräldrar! I år är det dags att gå Rickards Regelutbildning med Rickard Bäcklin. Utbildningen hålls i samband med EHF-dagen den 18 oktober kl 14.30-ca 16.00 i B-hallen på Idrottshuset och är "obligatorisk" för alla spelare och föräldrar nu när det är dags för lagen att börja spela på stor plan. Målet med utbildningen är att höja regelkunskapen både bland spelarna på planen och bland föräldrarna på läktaren. Detta har föreningen märkt medför en ökad spelförståelse hos laget och för föräldrarnas del en ökad förståelse för varför domaren agerar som han eller hon gör i vissa situationer. Förutom regelkunskap blir det genomgång av domartecken och linjer på handbollsplanen mm. Ingen som helst förkunskap behövs och utbildningen brukar vara väldigt uppskattad av de som deltar. OSA senast 13/10 F-2015 4 okt 2025 0kommentarer
  • Maskot UTGÅR

    Hej, Jag fick tyvärr från föreningen att dammatchen den 18 oktober är inställd vilket innebär att vårat maskotuppdrag också ställs in. Ps: Jag ser att många redan anmält sig till kiosktjänsterna men det är några som inte svarat ännu. Passa på och gör det, det är tunt om folk på de frivilliga passen tex :) / Hanna F-2015 1 okt 2025 0kommentarer
  • Sekretariat

    Hej, Då jag inte fått deltagarlistan för årets sekretariats utbildning så önskar jag att alla ni som gått sekretariats utbildning i år eller förra året och kan sitta i seket skickar ett meddelande till mig på messenger (Madde Norell). Detta för att jag lättare ska kunna skicka "kallelser" eller göra schema. P19 30 sep 2025 0kommentarer
  • Klubbrabatten

    Hej, Vi har i nuläget sålt/registrerat 73 av 126 häften och sista försäljningsdag var idag. Jag har valt att förlänga försäljningen till 12/10 med hopp om att flera lyckas sälja. Några har inte något häfte alls registrerat på sig. Jag förstår och vet att detta är en svår försäljning men nu försöker vi göra ett sista ryck:) Om ni vill dubbelkolla hur många häften som är registrerade på er så är det bara att ni hör av er till mig. De fysiskahäften som ni inte fått sålda efter 12/10 måste lämnas tillbaka. Lycka till med slutspurten nu:) P-2014 30 sep 2025 2kommentarer
  • Förlängd säljperiod

    Jag har anmält och fått beviljat att vi vill förlänga vår säljperiod av Klubbrabatten till den 30 oktober. Det ger oss mer tid att få de sista häftena sålda. Om man känner att man absolut inte får sina 6 häften sålda får ni höra av er till någon annan i laget för att kolla om ni kan hjälpas åt. Jag har sagt att jag gärna hjälper till med några häften. Jag vet att det är tufft och svårsålt då nästan alla andra föreningar i stan också säljer. Men vi gör vårt bästa, mer kan vi inte göra. ❤️ F-2015 30 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter