Anmälan aktiviteter
Hej! Vi ber er att hålla koll på denna sida för att se vilka aktiviteter som kommer undra säsongen. Viktigt att ni anmäler ert barn om de kan komma eller ej. Vi planerar träningar, sammandrag och övriga aktiviteter kring det deltagarantal vi ser här. Det skickas ut till er mail och som en notis till era telefoner när det går att anmäla sig, även en påminnelse skickas ut för att det inte ska missas. I kalendern kan ni själva kolla genom fram till december om några nya aktiviteter finns, på så sätt kan ni planera i era egna kalendrar. Hälsningarna ledarna f-2017/2018
F-2017
26 sep 2025
4kommentarer
Lagfotografering UTGÅR
Halloj! Styrelsen har meddelat att lagfotograferingen som skulle äga rum v 42 utgår. Ev kommer ett tillfälle nästa säsong. Mvh Malin Malmberg lagledare
F-2015
25 sep 2025
0kommentarer
Problem med mailen & info gällande 28/9
Vi undersöker just nu ett strul som pågår med att en tredjedel av er föräldrar inte får mailen vi skickar ut, i samband med kallelser osv. Vi har bett supporten att kika över alla oavsett, men om du känner med dig att du inte fått utskick om träningar, maskotar osv så ber jag er att höra av er till mig omgående. Information som är bra att veta: Våra killar kommer få vara maskotar på Herrarnas hemmapremiär på söndag! 16:30 - 17:00 på söndag den 28 september - killarna behöver ha en röd tröja på sig, samt ni föräldrar behöver köpa biljett till matchen om ni önskar stanna och titta efteråt. Samlingen är 16:30 i B-hallen. Ett nytt föräldramöte kommer snart bokas in, med syfte att prata mer om de olika rollerna kring laget som vi fortsatt behöver stöd kring. Kassör, Kioskansvrig, Försäljningsansvarig och fler Assisterande Tränare. Ni kan läsa mer om rollerna här. Kontakta Rebecka Thorell om ni önskar mer information, men vi hoppas mailen ska lösa sig nu som utlovat av supporten så allt ska få flyta på så smidigt som vi önskar.
P-2018
24 sep 2025
0kommentarer
INSTÄLLT SAMMANDRAG 27 SEPTEMBER
Hej, Vi kommer med den tråkiga nyheten att vi behöver ställa in vårt sammandrag på lördag den 27e september. Detta på grund av för lågt antal anmälda lag och därmed att vi inte har möjlighet att genomföra det ordentligt. Iju med detta så blir det inte heller aktuellt med kiosk på lördag, vi laddar för nästa tillfälle istället. Vi hoppas kunna genomföra ett sammandrag i början av Februari istället, och kommer åter med information om det i god tid innan. Tack för engagemanget hittills! Ses i hallen!
F-2016
23 sep 2025
2kommentarer
Försäljning Newbody
Hej! Under oktober kommer vi att dra igång en försäljning av Newbody där vinsten går direkt till vår lagkassa. Försäljningen kommer starta den 16/10 (med möjlighet att sälja online redan från den 9/10). Slutdatum är den 9/11. Precis som vi pratade om på föräldramötet så kommer vi inte att sätta ett minimum för vad man säljer utan hoppas att alla ska bidra med att sälja så mycket man har möjlighet till. Så fort vi har fått hem säljunderlaget så kommer dessa att delas ut till er på en träning. Hälsningar Sofia
P-2015
22 sep 2025
6kommentarer
Visa fler nyheter