• Kioskschema

    Lördag 4/10 har vi kiosken. Det får inte vara barn med bakom kiosken. Första gruppen har ansvar att plocka fram kiosken, sista gruppen har ansvar att plocka undan kiosken. 9:30 hämtas kiosken i bowlingen, 16:45 lämnas den tillbaka till bowlingen. Instruktioner finns på kiosk-vagnen. Vaktmästaren och personalen på bowlingen kan man fråga om man undrar något. 9:30-11:00 Theo h, Hector, Elliot 11:00-12:30 Ludwig, William, Bao 12:30-14:00 Alexander, Theo J, Sigge 14:00-15:30 Henry, August, Jack 15:30-16:45 Wilmer, Manfred, Theodor Kan ni inte tiden ni blivit tilldelad har ni eget ansvar att byta med någon annan. Tips är att skriva i SMS-gruppen. P-2017 17 sep 2025 5kommentarer
  • Betalning för SUL P10.

    Hej, Fakturan för SUL för P10 har kommit. Ni som var med på SUL behöver swisha 500:- till lagkontot 1234923090 senast 1/10. Märk betalningen med SUL och spelarens namn. Scheman gällande kiosk, sek, matchvärd etc under USM kommer i slutet på veckan. Vänligen/ Madde P19 16 sep 2025 5kommentarer
  • Fritidskortet

    Vad är det? Jo. Fritidskortet är en satsning som görs nationellt av staten för att alla ska ha råd med en fritidsaktvititet. Alla med barn som är mellan 8 och 16 år kan använda Fritidskortet för att betala en del av barnens fritidsaktiviteter (dvs ni måste ha fått en faktura för att kunna nyttja Fritidskortet). Grundbeloppet är 500 kronor per barn och år. Hushåll som fick bostadsbidrag förra året kan få 2 000 kronor per barn. EHF kom igång den 15 september och ni har alltså möjlighet att komma igång med detta redan idag. OBS! Pengarna måste användas senast 30 november. Det går inte att spara eller föra över de pengar som finns kvar till nästa år. Klicka här för information om hur ni går tillväga. Ni kan också gå firekt till Fritidskortets hemsida genom att klicka här. Hör av er om det finns ytterligare frågor om detta. Medskick från träningen idag är att vi är så imponerade av era barn och den glädje de sprider. Heja! F-2016 16 sep 2025 0kommentarer
  • HK GP Guif-EHF 20-36 (9-19)

    En intensiv match mellan två löpstarka lag. Båda satsade på snabba kontringar. I andra halvlek orkade vi hålla tempot bättre och vann klart. Vårt anfallsspel har tagit stora steg framåt med fler genombrott, högre tempo och bättre samspel. Vi skapar fler klara lägen och utnyttjar lagets löpstyrka effektivare och bättre än tidigare. Ny match på torsdag då mot Kungsängen. Dam 16 sep 2025 0kommentarer
  • Bemanning Kiosk säsongen 25/26

    Denna säsong kommer vi att ha kioskpass i Idrottshuset den 16 november och 7 februari. Den 18 oktober har vi matcher i Fjärdhundrahallen och kan anordna kiosk med vinst till lagkassan om vi vill. Kiosken i Idrottshuset skall bemannas av två personer, hör av er om ni inte kan något av våra tilldelade datum. Tider kommer när det närmar sig. Det blir inga pass som torkare i år. P-2012 15 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter