Den unga lagkaptenen fortsätter
Nästa M6 och en av våra två lagkaptener! Jennifer Hagman! Hur känns det att ha skrivit kontrakt? - Tack! Det känns otroligt kul att få vara en del av detta lag och denna förening ännu en säsong! Är peppad på att se vad nästa säsong har att erbjuda. Vad är din långsiktiga plan med handbollen? - Mitt mål med handbollen är att ständigt utvecklas och bli så bra som möjligt. Mer långsiktigt så är ju ett mål att vi damer en dag går upp i division 1 ;) Vilka råd skulle du vilja ge till en liten handbollsspelare som nu kollar på era matcher och drömmer om att en dag få spela i seniorlaget? - Träning, träning, träning! Det blir så otroligt mycket roligare att spela handboll om man orkar ge sitt 100% i alla situationer. Man ångrar aldrig ett träningspass ;) #enköpinghfdam #vibärröttmedstolthet
Dam
6 sep 2025
0kommentarer
Ändrade träningar v. 37
Kul att träningarna är igång och det kommer i början krocka med andra sporter. Nästa vecka är det ändrade träningstider pga att Idrottshuset är uppbokat för Enköpings mässan. Tisdag 9/9 träning 18.00-19.30 i Örsundsbro Sporthall samling 17.45 vid hallen. Torsdag 11/9 träning 18.30-19.45 i Hummelsta Sporthall, samling 18.15 vid hallen. Vi hoppas att så många som möjligt kan komma även fast det är träningar utanför Enköping. Vid behov av skjuts skriv i What's App gruppen eller till någon ledare. Hälsningar ledarna
P-2014
4 sep 2025
0kommentarer
Vi bygger en struktur
Nu har jobbet kommit igång runt laget. Vi har kommit igång sent och i samband med träningsstart, men hoppas att vi ska kunna få till en bra struktur för arbetet vid sidan av planen. I dagsläget har vi lagledare (Gunnar), kassörer/ansvariga för lagkassan (Gunnar och Emma G), samt försäljningsansvarig (Gunnar) Tränare är i dagsläget Elinor Lif och Kent Söderlund (bistår en period under hösten) Som assisterande tränare när tid finns har vi även Jonas Tegner samt Gabriella Ståhl. Ett gäng föräldrar har gått FU-2 och kommer med de som gått tidigare bli sekretariatsgrupp vid våra hemmamatcher. Ta chansen att häng på andra som är vana att sitta, så kan ni kunna ställa frågor och se hur det går till. Det går även att sitta med egen dator på någon match och lägga in matchhändelser i övningsmiljön i Profixio. Utöver det kommer det även behövas matchvärdar på våra hemmamatcher, samt eventuellt kioskpass som vi blir tilldelade senare i höst. Jag vill välkomna alla till säsongen, och påminner återigen om att det jobb vi gör runt om laget är en förutsättning för att tjejerna ska kunna spela!
F-2011/12
4 sep 2025
0kommentarer
Klubbrabatten
Hej, Ni som inte var på träningen idag och hämtade era rabatthäften får en ny chans på lördagens träning. Kan ni inte då får ni kontakta mig. Mvh Sara
P-2016
3 sep 2025
0kommentarer
Ändringar V.37 och Öppet Gym.
Hej, Nästa vecka, v.37 har vi ändrade träningstider och dagar. Följande gäller v.37. Måndag - C-hallen kl.17-18.30. Tisdag - Gym 19.45-20.30. C-hallen 20.30-22. Torsdag - Gym 18.45-19.30. C-hallen 19.30-21. Info om öppet gym; På tisdagar kl.17.30-18.30 och fredagar kl.17-18 är det öppet gym i idrottshuset för U16 och äldre. Så ni som vill träna extra på gym har möjlighet att göra det då under några veckor framöver.
P19
2 sep 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter