Avstängt vatten i idrottshuset.
Hej, Vattnet är avstängt i omkl.rummen från idag och en månad framåt i Idrottshuset så det går inte att duscha. Man kan använda toaletterna i foajén och för påfyllning av flaskor i A-hallen.
P19
18 aug 2025
0kommentarer
Tack Natalie och ny kioskansvarig
Hej! På tisdag nästa vecka den 26 augusti kl. 19:00 har vi bjudit in till ett föräldramöte ”Bygga laget för F-2015”. Se nyhet och kallelse. Föreningen har nu meddelat oss att dagen innan, måndagen den 25 augusti kl. 18:30 kommer det att hållas ett försäljnings- och kioskmöte för de som ansvariga för detta inom lagen. Typiskt att det blev dagen innan vårat egna ”fördelningsmöte”. Detta kiosk- och försäljningsmöte brukar vara väldigt informativt inför säsongen och det är bra för de med dom rollerna i lagen att vara med. I och med det vore det bra om vi kan tillsätta dessa roller före vårat egna möte. Vi vill meddela er att Natalie har en ny roll i laget, föreningslägret var hennes sista som tränare. Vilken mysig avslutning du fick med tjejerna! Vi vill ALLA tacka dig för allt du gjort för laget som tränare! TACK FINA NATALIE! Vi kommer sakna dig på planen men vi behåller dig utanför planen som förälder och försäljningsansvarig! (och förhoppningsvis dansgästtränare då och då) Vi kommer att berätta detta för tjejerna vid säsongsstart, ihelgen ville vi bara få vara ”gamla gänget”! Så försäljningsansvarig har vi, vi behöver en ny kioskansvarig. Om någon känner att den vill ta den rollen och kan gå på mötet på måndag 25 augusti kl. 18:30, kommentera i denna nyhet, först till kvarn! 😉 Kioskansvarig innebär bland annat att gå på mötet 25/8, vara med i en messengergrupp där information skickas (Natalie blir också med i den gruppen och går även på mötet men som försäljningsansvarig), tillsätta föräldrar till det föreningskioskpass vi får (brukar vara två ggr per säsong) samt till kioskpass om laget anordnar egen kiosk. Föreningens utskick om mötet den 25/8: ”Hej alla, Nu är det äntligen dags för en ny handbollssäsong. Här kommer kallelse till försäljning- och kioskmöte. Välkommen till Bergvretenskolan den 25 augusti kl 18:30. Om du parkerar på skolans parkering, som ligger snett mittemot Bergvretenhallen, och går in på skolgården så ser du en person med en röd EHF-tröja. Den personen visar dig till rätt klassrum. Hittar du inte så ringer du bara mig på 070-583 77 39. På mötet kommer jag att informera om årets kiosk- och försäljningsuppdrag. Så det är mycket viktigt att alla lag är representerade. Med vänlig hälsning Sara” Hoppas att någon vill ta denna roll som kioskansvarig inom laget! Med vänliga hälsningar Tränarna
F-2015
17 aug 2025
1kommentar
TACK FÖR DENNA HELG!
VILKEN HELG! VILKET ALLRA FÖRSTA FÖRENINGSLÄGER! Vi hoppas att alla tjejerna är nöjda efter lägret och fått med sig ett fint handbollsminne med laget! Vi har haft en härlig blandning av massor med skoj! Tjejerna ska vara stolta över sig själva, det är vi! Vi tränare vill tacka för att vi fick äran att få ta med era tjejer på lägret, fått ta hand om dom i femtio mysiga timmar! TACK! Vi vill tacka alla föräldrar som var med och hjälpt till, alltid en hjälpande hand dygnet runt! TACK! Vi vill även tacka för alla hejarop från föräldrar på hemmaplan via bland annat instagraminläggen! TACK! VILKET TEAM VI ÄR F-2015! Vi misstänker att tjejerna nu är skönt trötta i både kropp och knopp och sover gott i natt! :) Det kommer vi vuxna göra efter två nätter på luftmadrass i ett klassrum... MEN det är något mysigt över det med! :) Sportminne! Med vänliga hälsningar Tränarna
F-2015
17 aug 2025
8kommentarer
Sekretariats utbildning
Hej, Kommande vecka är det Funktionärsutbildningar FU2 för att få sitta i sekretariatet. På onsdag 20/8 är det en nybörjarkurs kl.18-21. Anmälan via denna länk Välj första raden i Enköping den 15/8 för att komma vidare till rätt utbildning. På torsdag 21/8 kl.18-21 är det repetion för er som tidigare suttit i seket. Ni som gick förra året behöver inte gå nu men ni som gick för 2 år sen måste gå nu. Amnälan via denna länk Välj andra raden i Enköping 15/8 för att komma till rätt utbildning. I år behövs det FrejaID+ vid anmälan för att välja faktura till föreningen. Hör gärna av er vid frågor. /Madde, 073-5259862
P19
17 aug 2025
1kommentar
EHF deltar i paraden vid Enköping Pride
Hej på er, löragen den 30 augusti arrangeras Enköping Pride. I samband med det kommer det att anordnas en parad. Vi har anmält EHF till att delta i denna parad. Vi har valt att delta i denna parad för att visa alla människor lika värde och rättigheter och för att vara med och skapa en öppen och inkluderande miljö inom idrotten. Vi hoppas nu att vi kan få hjälp med att få med så många lag som möjligt vid detta tillfälle. Paraden startar i Skolparken kl 15:00 och därefter går den vidare på Tullgatan, Kungsgatan ner till torget, Sandgatan, Kyrkogatan och sedan tillbaka upp till Skolparken. Berkänad sluttid i Skolparken är ca 17:00. Samling för alla deltagande är kl 14:30 i Skolparken. Vi har bokat en plats med möjlighet att ha med en ljudanläggning för att spela musik i paraden för att skapa en peppig och livlig parad. Du anmäler dig till att vara med genom att skriva ett meddelande i kommentarsfältet. Mvh Peter, Andreas, Nichlas och Stefan
Parahandboll
16 aug 2025
7kommentarer
Visa fler nyheter